זהו מונח המשקף את התועלת של ההצעה שלך, כלומר, את הערך העיקרי והחשוב ביותר שהמוצר או השירות שלך מספק ללקוח. ההצעה תתאר מה מבדל אותך מהמתחרים ותציע פתרון לבעיה קיימת. יצירת הצעת הערך הייחודית היא חלק מאסטרטגיה עסקית, לכן כדי למשוך לקוחות, מומלץ להבליט את הערך הייחודי של המוצר בעמוד הבית של האתר ובכל קמפיין שיווקי.
מהי "הצעת הערך הייחודי"? (UVP)
By Ifergan Dorin|2016-11-04T16:55:56+02:00אוקטובר 15th, 2016|הגדרות משפטיות, הגדרות משפטיות|0 תגובות
About the Author: Ifergan Dorin
Third year Law & Business (Minor- real estate), at the IDC Herzliya. her dream is to become a successful lawyer and businesswoman. In her spare time, dorin enjoy spending time with her family and friends, playing the guitar and dancing.