טוען אירועים
אירוע כבר עבר.

ארגונים נדרשים לעבור טרנספורמציה דיגיטלית.  בתוך התהליך המורכב, ארגונים נדרשים ליצור אינטראקציה עם לקוחות בכלל הערוצים, המסורתיים והדיגיטליים, דרך הווב והמובייל, וליצור סוג של מרקט-פלייס דיגיטלי עם דגש על חוויית משתמש וחוויית קנייה – זה האתגר הגדול.

נושאים מרכזיים שיוצגו בכנס ובתערוכת החברות המובילות והשותפים העסקיים: תמיכה במעבר מחנויות רכישה לחנויות אינטרנטיות; יישום גישות ומודולים חדשניים או חדשנות טכנולוגיית שרשרת האספקה, כולל פתרונות משלימים בתחום; פתרונות ענן ובינה מלאכותית ועוד.

קהל היעד: מנהלי מערכות מידע בארגונים עסקיים, מנהלי כספים, מנהלי תפעול, בעלי תפקידים בכירים בארגונים, מנכ"לי חברות, יצרני פתרונות, יועצים ומנהלי פרויקטים.